Pontusdag

Söndag kväll och jag har en kopp med varm choklad breve mig på bordet. Imorse vaknade jag vid nio tiden, när jag var iordning gjord och klar så begav jag mig till Ulricehamn med min kära pappa och jag fick äran och köra. Jag kom dit strax innan klockan hade slagit elva. När jag öppnade dörren till min mans rum låg han där inne och sov :) Det tog ett tag innan jag fick liv i han men när jag väl fick det var han pigg och på alertten ;) Dagen har vart väldigt lugn, vi har mest legat i sängen och kollat på TV så allt för mycket har vi inte gjort. Det var Iallafall skönt att få träffa honom igen, för det var ju några dagar sen sist. Klockan sex gick min buss hem, jag gick ner till stan i regnet och blev ganska blöt så när jag kom hem tog jag mig en varm och skön dusch för att värma mig igen. Annars har kvällen här hemma vart mycket lugn, jag har mest suttit i sängen med datorn och det gör jag nog även tills jag ska sova, men lite sugen är jag allt på att gå en liten runda... Jag sover alltid bäst om jag har vart ute på kvällen. Vet inte varför, men så är det iallafall?! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0