I skolan för tillfället.

Idag ringde klockan tidigt, eller jag sov inne i stan så jag fick ändå en timmalängre att sovaså det var skönt. Jag gick upp gick till bussen, när jag sitter på bussen på väg upp till skolan kommer jag på att vi hade sovmorgon idag. Fan! Jag åkte iallafall upp till skolan och sattemig medmitt arbete men i bakhuvudet fanns tanken om att jag hade kunnat sova ytterligare en timma längrepå morgonen. Usch, tanken gör mig arg på mig själv. Men jag fick iallafall ett arbete färdigt och det är ju possetivt.

Just nu sitter jag och Sandra och väntarpå att lektionen ska starta så att vi blir klara med det vi sa göra.

Jag julpyntade lyan igår också, det blev skit mysigt :) Träningen gick också bra för den som vill veta.

Sen när jag kommer hem har jag inga större planer alls, det blirnog en lugn eftermiddag/kväll!

Hörs sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0