Godnatt.

Min dag har vart lugn men ändå en bra dag, jag vaknade vid halv elva. Chillade runt lite här hemma, lagade mat till mig och brorsan och fixade lite. Vid två tiden åker jag till Kinnar för att träffa tjejerna jag ska åka till SMÖGEN med under midsommar veckan. Vi är fyra tjejer som drar och partar en helvecka. Det är jag, Nathalie Janson, Linnea Blank och Rebecka Lans. De första nätterna ska vi bo i Rebeckas båt, lyx! Sen över midsommar helgen ska vi bo hos Elias mamma, eller aa ett hur som hon har där. Det blir också lyx! Fyfan vad bra det kommer bli, jag är taggad!

Nu ikväll har jag vart med Elin, vi har kört runt på våra småbröder när de är ute och härjar. Man måste ju ställa upp ibland liksom. Imorgon ska det bli fint väder har jag hört?! Gissa vem som är ute och solar då?.... Räätt!

Natti kära vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0