Måndag.

Måndag idag och min studentvecka har börjat. Det känns helt overkligt men jag har börjat nypa mig själv i armen för att verkligen fatta vad det är som håller på att hända.

Idag har jag vart ledig, jag har hjälpt mamma med att börja städa huset. Jag har även fixat musik till flaket, dock inte det som kommer att slå alla andras men ändå ett som duger, helt klart!

Ikväll ska jag antagligen träffa Elin en sväng som kommit hem från sin resa och efter studenten. Annars har jag inga speciella planer inför denna dag. Imorgon ska jag till skolan för att kika film och träffa alla, efter det drar vi i klassen till Norra unnaryd för flakfix och grillning. Det blir kanon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0