Två dagar!

Hemma från middagen, den var jätte mysig. Trevligt folk och mysigt ställe. Plus god mat, vad kan gå snett?
Imogon är jag ledig, jag ska fixa en massa här hemma. Städa, fixa blommor, hämta bomber och sånt där fix. På kvällen är det match med f10, får se om jag åker med eller inte. det beror helt på hur långt jag kommer och hur redo jag känner mig inför fredagens bravader.

Idag i skolan övade vi lite på utspringet och fyfan vad sugen man blir på att bara springa ut och dansa så att mormor tappar hakan.. Jag ska verkligen leva ut på fredag, jag ska trotsa regnet och vara ute och skrika så jag tappar halsen. På fredag är det fan i mig min tur att ta studenten, det är på tiden nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0